Friday, February 13, 2009

PERANG TELAH BERMULA!!!!

Persetankan mereka! Jahiliah UMNO dan kuncu-kuncunya. Mereka perompak rakyat. Hari ni gua punya blog telah berjaya dilahirkan. Asyik baca blog orang lain aje. Gua pun nak hentam jugak.

Gua rakyat Perak, dilahirkan di Perak, bersekolah di Perak tapi cari makan dekat Kelompo. Gua da lama hangat dengan kuncu-kuncu UMNO ni.

Tak reti bahasa, kalau nak makan rasuah tu bagi-bagi le dekat gua sikit. Kalau nak mengongkek Altantunya passing-pasing le dekat gua jugak. Kalau nak buat rampasan kuasa di Perak, bagi lah gua sebarang 10...15 juta atau pun paling tahi pun bagi la gua jawatan Exco yang dilantik walaupun gua bukan wakil rakyat.Kah kah kah kah.

MB mat gelap pun satu....kalau tak pandai nak berhujah di TV, panggillah gua ganti lu. Ni tidak, malukan persatuan mamak-mamak seantaro dunia aje.

Munkee-munkee UMNO bila lagi nak berdemo. Tak gentleman berdemo dekat padang. Siap ada bodyguard lagi dgn abang-abang polis.

Kalau anak jantan berdemolah di jalanraya. Tak payah le bawa bekal makan dan minuman. Macam budak sekolah.

Tak payah le pakai beragam. Siap ada reben kat kepala lagi. Ingat demo ni ada hadiah sape pakai ala boria ke. Lagi satu nak pesan, kalau nak berdemo, tak payah le pakai pembesar suara. Malukan persatuan demo antarabangsa aje.

Gua cau dulu ok...... nanti gua hentam lagi. Bravo rakyat Perak!!!

No comments:

Post a Comment