Tuesday, February 17, 2009

GAMBAR BOGEL

Hari ni gua tengok puak-puak umno jahanam bukan main gembira menyambut pesta seks dengan gambar bogel elizabeth wong. Gua tak tengok lagi gambar tu. Tapi berahi tokei-tokei umno mengalahkan berahi bakal ketua darjah mereka pada altantuya. Ramai yang berahi dalam tv gua tengok, ayah kepada dafi auowww pun berahi, tapi yang tersangat berahi si anak toyol aka tempe aka botox.

Perrgggh berahi si toyol ni mengalahkan berahi kepada mak cik hayati onn(bukan nama sebenar) denga pak cik rahman (bukan nama sebenar) yang berkempen dalam bilik hotel. Berahinya juga mengalahkan pak cik jamaludin jarjis (bukan nama sebenar) meraba bontot pelayan kelab dulu. Tapi berahinya tak boleh lawan cinta tiga segi najis rosak-altantuya-rosak baginda. Kah kah kah kah

Bagi gua le, dalam masa dalam 48 jam ni kalau PRDM tak dapat settle kes gambar bogel ni, gua rasa elok le bagi skuad seekers ntv7 yang siasat. Kah kah kah kah. gua anggap kes ni kes direct. Boleh tau sape dalang disebalik gambar bogel ni. Takan nak cekup ex-boyfrien si eliz ni nak minta tolong FBI kot.

Gua tak kisah kalau eliz nak letak jawatan ke atau tak. Bagi gua, lantak dia le nak bogel kat rumah dia. Janji jangan nak buat demo bogel macam reformis tajaan anak toyol di Shah Alam tempohari. Tapi kalau ditakdirkan ada pilihanraya kat bukit lanjan, senang-senang aje PKR boleh menang majoriti 10 ribu lebih kali ni. Ari tu menang 5 ribu lebih aje. Bukan ape, orang bandar ni cerdik. Kenal yang mana poyo dan yang mana anak toyol kah kah kah kah.

1 comment: