Friday, February 20, 2009

AMBIL PERHATIAN!!! AMBIL PERHATIAN!!!

2 hari gua tak posting gua punye blog. Rasa gian tangan gua nak tekan keyboard ni. Bukannye apa, gua ada urusan kat oversea...nun kat singapore....gua dapat kontrek bangunkan pulau batu putih dan supply pasir kat sana...kah kah kah kah.

Gua tengok negeri gua tercinta...perak....makin menarik dramanye. Gua tak suspen sangat sebab gua minta tilikan dari sifu gua aka bapak gua. Sifu gua bertitah kat gua suruh postingkan titah sifu dalam blog gua untuk tatapan otai dan agen-agen Pakatan rakyat. Harap-harap ada yang mendengar titah dari hamba pacal yang hina.....kah kah kah kah.

Gua nak bawa lu orang berfikir dan merancang apa yang mungkin terjadi di negeri gua. Secara legalnye, drama ini akan dimenangi oleh Pakatan Rakyat. Tapi lu orang pun tau, umno ni yang tak illegal ni memang expert dan bab melabun memang juara.

Gua bagi le story sikit sebagai pembayang laa....katakan gua dengan lu orang main permainan chess. Dalam permainan chess ni gua jadi bro Amno dan lu orang jadi bro Piar. Main punye main lu orang nak checkmate gua. Dengan tipu licik gua, gua cakap pada lu orang.... ada awek cun melecun lagi seksi lalu kat belakang lu orang. Dengan tak semena-mena lu orang pandang le belakang. Gua dengan konfidennye cilok lu punye buah yang nak checkmate gua dan lu orang tak boleh nak check mate gua lagi. Lu orang pasti gelabah......endingnya gua tentu menang punye.

Ape yang nak gua sampaikan dari titah sifu gua ialah....sekarang ni pakatan rakyat berada dalam situasi nak checkmate da ikut legal. Tapi sifu gua minta PR, kalau boleh beri kawalan 24 jam pada tuan saddig segar raga speker. Bukannye ape, takut si speker ni dipanggil jemput oleh malaikat Izrail terlalu awal oleh tangan-tangan iblis. Lu orang semua boleh fikir si iblis ni akan lakukan apa saje untuk puasakan nafsu mereka dan kerabat mereka. Kalau tuan speker dijemput oleh Izrail terlalu awal, maka pengganti pada Tuan saddiq sega raga...lu orang sedia maklum le...sape lagi kalau bukan si ahso camry aka penolong speker yang tak ada cacat celanya. Sebab itu dalam pasaran perpindahan pemain bole sepak, si ahso ini dibeli oleh united mno. Ada gunanye si ahso camry ni kalau otai-otai PR tak ambil kisah. Dalam politik semunya boleh terjadi.

Gua rasa itu aje yang dapat gua sampaikan titah nasihat dari sifu gua. Sape le gua yang tak berparti ni untuk beri buah fikiran pada otai-otai semua. Gua apply masuk PKR... minta borang pada lu orang PKR, borang tak dapat la ni...nak masuk PAS.... lu orang PAS cakap pegi ambik borang sendiri nun kat jalan raja laut.....malas gua. DAP pulak gua tak apply lagi......





2 comments:

  1. Salam PT,

    Wa pun nak bagi peringatan yang sama gak kat geng PR, wa rasa macam bakal ada accident keta langar siput babi atau macam accident dalam terowong kat paris dulu.

    Lu dah postkan peringatan ni, jadi wa pun ingat wa link kan dengan lu, boleh ka?

    Harap lu tadak hal punya... wokey bro..

    http://ikutsukaakuisa.blogspot.com

    ReplyDelete